15 Ekim 2016 Cumartesi

Arayış...

Yaşamın neresindesin? Kendini buldun mu başkalarında ya da başka bir şehirde?.Kendini böyle mi buluyorsun? Tanımadin mi kendini.?Unuttun mu yoksa orada?Biten ilişkilerin çoğu aslında böyle unutulmuş benlikler. Ben olmayı bilmeden biz oluyoruz .
Aret  Vartanyan da okudum kağit evler yapıyoruz kendimize başkaları ile sonra unutuyoruz kendi evimizi inşaa etmeyi. Çok değer verdim o yüzden gitti diyoruz. Kendime değer vermedim, kendimi unuttum değil. Oysa ayrılıklar sen değiştiğin için değil ya kendini kaybettiginde ya da kendini bulduğunda olur.Bir taraf özünü bulmuştur.
Hep eksiktir bir tarafımız.Kalabalığın içinde yanlız kalır bedenler.Çünķü ruh doğruyu görmüştür.Oraya ait olmadığını. Kimi ruhunu dinleyip atılır hayata cesurca istediği tarafa gider mutluluğu için. Kimi de sessiz bekler cesaretli olmayı.Kendinde olduğunu görmez kurtuluşun hep başkasının yardımını ister.Mutluluk anlık mutluluk kendinde.
Kendini bulmaya var mısın. .....


Deniz Kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder