14 Kasım 2015 Cumartesi

Hayatın özü. ...


      Kötü fotoğraf yoktur. Anladığını anlatamamak vardır.Bu cümleyi fotoğraf hocam söyledi. Sanırım cesaret vermenin bir diğer yolu sizden tecrübeli bir insanın sizin korktuğunuz noktayı yakalayıp doğru cümleyi kullanması. Bana göre günün lafı olarak geçecek bir cümle . Özellikle yetenek ve estetik gerektiren işlerde bunu yılmadan yapmanız için sanırım böyle bir insan desteğine hepimiz çok ihtiyaç duyuyoruz.Beğenilmemek ve başarısız olma  kaygısı insanoğlunun en zayıf noktası.Bu aralar okuduğum bir meditasyon kitabı diyor ki başarının ilk spiritüel yasası içsel gücümüz. Yani siz özünüzün neler yapabileceğini keşfederseniz, yardımcı olanlar sadece size rehberlik eder. Önce kendinizi tanıyarak başlayın her işe.Bunu ben uygulamaya çalışıyorum.Beni ancak ben mutlu ederim artık bunu biliyorum.Cesareti kendi içinizde bulundurduğunuz zaman yapamayacağınız şey yok.Hayatın özü kendimiz.......

Deniz Kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder