3 Kasım 2015 Salı

  


Herşeyin Bir Sebebi Var......


     Hayatınızdaki hiç bir şey tesadüf değil.Tam da olması gerektiği gibi.Her şeyin olma sebebi var.Bu olay sizin için kötü, rahatsızlık verici olsa da, olması gerektiği gibi gelişiyor.Hayatında dengeyi oturtman için bir uyarı olarak gör bunları.Eğer böyle devam edersen sonucu bundan daha acı olacak diyor sana.Bugün benim için öyle bir deneyim.Yapmak istemediğin halde bir şeyleri yapmaya kalktığında Allah senin içini okuyor ve senin için hayırlı olanı sen biliyorsun ama yapmıyorsun deyip onu gözünün tam içine sokuyor.
   Özellikle niye hayatınıza girdiğini anlayamadığınız bazı insanlar vardır.O insanlar sizi yorar ve üzer.Nedenini ne çok sorguladım bunun.Düşündüm o insandan ne öğrendim ilişkim dışında.Onun zevkinden bana geçen bir müzik, bir kitap,bir başka insan var  en başta güzel olan bir sevgi var ,dedim .Sadece kötüleri görürseniz sebebini anlayamıyorsunuz.Ama o insan size güzellikleri ile birlikte geliyor ve önce size hayatınıza girme amacını gösteriyor.Sonrası hüzün ve acı bile olsa o sizin hayatınızın dersi.Bunları tabi ki insan yaşayarak öğreniyor.Yaşınız geçtikçe daha çok biliyorsunuz.Hayatınızda olması gerekenler var.Olması gerekenler yaşanıyor.Sorgularken iyi düşünün kötülük ve iyilik sadece sizin eliniz de.Aynı hatayı tekrar yaparsanız kayıplarının daha büyük olacağını unutmayın.Vazgeçemediklerimiz, hatalarımız olabilir....


Deniz Kızı


     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder