14 Temmuz 2015 Salı

     


Ben olmak....


     Bazen  çaresiz kalırsın.Elinden hiçbir şey gelmez.Her şey üst üste gelmiştir.Sanki kader hepsinin aynı zamanda  olmasını ister gibi.Yüreğine bir sıkıntı saplanır.Ne yapsan gitmeyen bir sıkıntı ,dostunu ararsın.Çaresizdir o da senin karşında çünkü senin umudun olmayınca dostunda umudu yoktur.Ne yapabilir ki başkası senin için kendi kendinin ilacı olmayınca kimse sana yardım edemiyor.Suyun hep boş tarafını gördüğün zamanlar kendini şöyle bir silkeleyip umut kapısını aralamak yine senin elinde. Kendine değer verirsen geçecek her şey.
      Bizi en başta üzen sevdiklerimiz.Onların bizi daha çok sevmesini ve hep ilgi göstermesini istiyoruz.Peki biz kendimizi seviyor muyuz?İşte bizlerin problemi bu.Bir başkasını severken kendimizi sevmeyi unutuyoruz.Sonra da hayal kırıklığına uğruyoruz.Çünkü onlar olmadan bir ben olamıyoruz.Oysa klişe bir laf ama yalnız doğduk, yalnız öleceğiz.Bir dostum demişti bana birbirimizi ne kadar seversek sevelim yalnızlık ömür boyu.Mutluluğumuz kendi elimizde yani,başkasından beklemek o kişiye bu sorumluluğu vermekte bir süre sonra o kişiyi sıkıyor.Dostlar ve sevgili olacak hayatımızda hep.Ama onları severken kendimizi unutmak sadece bizi değil onları da mutsuz edecektir.
       Beni seviyorum her şeyi ile hataları ve çirkinlikleri ile de.....

   Deniz Kızı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder