11 Temmuz 2015 Cumartesi

   

Dost

   İnsanın yaşamı boyunca bir sürü arkadaşı olur.Ama gerçekten dost olduğu, asıl önemlisi maskenizi yanında çıkardığınız  kişiler çok fazla değildir.Sizi olduğunuz gibi kabul eden,sizinle ortak konuşacak hatta susacak konular bulan insan.Benim de hayatımda çok özel dostlarım var.O dostlar ki ihtiyacım olan her zaman yanımda, ben ne düşünürsem aklımdan geçen düşünceyi uzakta olsa bile hissedip yanımda olan.Evet bir insanı sevince uzaklık bile önemli değil bence.Bir dostum var benim. Ben kendimi bildim bileli tanıyorum onu ,çok uzun seneler oldu.ne yazık ki o başka bir şehre gitti.Önceleri çok üzülmüştüm.Eskisi gibi olamayacağız yanımda değil artık diye.Belki inanmayacaksınız  ama biz şu anda onunla dostluğumuzun zirvesini yaşıyoruz.Birbirimize duyduğumuz ÖZLEM belki de dedim önceleri bizi bu kadar derin yakınlaştıran.Sonra düşündüm biz artık dostluk aşamasını da geçmişiz kardeş olmuşuz.Bizim için mesafeler engel değil.Gerçekten bir insana değer veriyorsan ve seviyorsan hep yanındasın.

Seni çok seviyorum can dostum Hoş geldin şehrimize 
Deniz Kızı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder