16 Eylül 2015 Çarşamba


      

Yeni Bir Hayat...


      Yeni bir hayata başlamak her şeye sil baştan başlamak zor gelir insana.Bu yüzden sevmediği bir işe gider, istemediği bir ilişkinin içinde kıvranır,arkadaşlarına kırgındır devam eder.Aslında hayatını daha da zorlaştırdığının farkında değildir.Kendisi için değildir yaşadığı yaşam.Yaşayan da kendisi değildir.Bu yüzden ağır gelir gün geçtikçe.Kendisine kızgın olduğunun farkında olmadan çevresindekilerden alır sinirini.Kapanda hisseder kendisini.
     Oysa ilk başta zor olsa da yeni bir başlangıç hep iyi gelir insana.Tabii ki bu yeni başlangıcı kendisi istediği için yapacaktır.Çevresindekilerin tepkisine aldırmadan özgürce karar vererek.Onu bekleyen yenilikler de onu üzecektir, kıracaktır, belki mutsuz edecektir.Ama risk almadan kendi kararını nasıl verir insan.Başkaları için değil kendin için yaşadığın üzüntü bile insana o kadar ağır gelmez bence.
    Çoğunluğumuz kaybetme korkusu ile yeniliklere adım atamıyoruz.O adımı atmazsan inan bana daha çok kaybediyorsun.
     Ben yeni bir adım attım kaybetmekten korkmadan hadi sen de bir adım at inan şimdikinden daha iyi olacak her şey.....

Denizkızı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder