29 Eylül 2015 Salı





Gerçek Sevgi....



    Kim beni daha çok seviyor?Sevginin ölçüsü nedir?Sevgi nedir benim  için?Hep sorarım bu soruları kendime.Bu aralar daha çok sorar oldum.Sevginin ölçüsü veya karşılığı yok benim için. Ben sevdiğim insana ki bu insan sevgili, arkadaş ,dost,çocuk, eş kim olursa , yaptığım bütün her şeyi, karşılığını istemeden ve gönlümden geçerek  yapıyorum.Ama gerçek sevginin zor bulunduğu bu zamanlarda insanlar için hep karşılığı olmalı ,verilen her şeyin.Bu yüzden çoğu zaman zarar görüyorum.
    Sanırım en çok kendimizi unuttuğumuz zaman zarar görüyoruz.Tabii ki sevdiğimizi düşüneceğiz her açıdan ama önceliğimiz kendimiz olmadığında değerimiz düşüyor kim olursa olsun.Onun karşısında güçsüz oluyorsun ya da ona hep muhtaç.Hele ki bir insanı sevmeye başladığınızdan itibaren kaybetme korkunuz olursa bu güven eksikliğine sebep oluyor ki onu sonunda kaybediyorsunuz.
     Güven ,önce kendine  sonra sevdiğine duyacağın saygı ve sonunda karşılık istemeden verdiğin sevgi.İşte bunun sonunda gerçek sevgiye ulaşacaksın.
    Gerçek sevgileri yaşadım ve yaşıyorum.Ama benim kendim olmamdan lütfen vazgeçmemi beklemesin kimse.Ben de sevdiğimden bunu beklemem.Kimse kimseyi değiştiremez.Maskelerini taktığın insanları sevemezsin....
    Maskesiz gerçek sevgiler hepinize

    Deniz Kızı....


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder