15 Ekim 2015 Perşembe

       





Deniz ve ben


     Herkes yanındadır o zor  gününde.En uzaktaki arkadaşın ,uzun zamandır seninle konuşamayan herkes yanındadır ama senin gözlerin bir tek kişiyi arar sana aşık olanı.Nerededir yanında olmayan.En çok koyan onun aramamasıdır.Herkes sana destek verir sakinleştirici bir şeyler söyler.Onun ağzından çıkan sözler gibi değildir.Kızarsın ona benim yanımda değilse bana sevgisi bu kadar mı diye.Bitmiştir sevgisi sen kabul etmezsin belki de.Sen gerçekten hassas döneminde iken  böyle yapan seni sevmiş midir hiç.O kadar çok soru sorarsın ki kendine.Bütün  soruların cevabı aynı yere çıkınca isyan edersin onu sevdiğin her güne.
       Böyle zamanlarda bana en iyi gelen benimle konuşan iyot ve İzmir kokan Deniz.Gittim bugün denize anlattım  derdimi aşkıma anlatır gibi.Herkes yanımda bir tek o yok dedim.Sustu ve kendinden bir avuç tuzlu su verdi elime.Tıpkı şarkıdaki biterse göz yaşını al dedi doldur tekrar yerine.Ağladım bende.Sessiz, bütün sıkıntılarımı senin dalgaların götürsün dedim.Senin sıkıntılarını bitirecek yine sensin dedi.Kalk ve seni sevenin yanında ol seni sevmeyenin değil.Beni sevmedi mi hiç dedim.Nerede şimdi bana söyle dedi.Sessiz kaldım yanındayım diyen yoktu. 
        Yalan mıydı her şey.Bu kadar kolay mıydı söyle sevdiğim seni kimler aldı.......


   Deniz Kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder