8 Ekim 2015 Perşembe





Senden bahsetmem...






   Senden bahsetmem lazım.Bu şarkıyı dinleyince sen geldin aklıma.Anlatamadığım kendime sakladığım, oysa seni herkese anlatmak isterdim.Bizim aşkımızı herkesin bilmesini isterdim.Seni anlatmak isterdim,yaşadığın her şeyi.Kendini neden sakladığını, neden insanlardan kaçtığını, aslında küçük  yaralı bir çocuğu göstermemek için nasıl çabaladığını anladığımı.O yüzden  sana hiç kızamadığım ve bırakamadığımı.Benim  de yaralı bir çocuk olduğumu  senin gibi saklanmak yerine insansız yapamadığımı ve ama çoğu zaman yazarak kendimi anlattığımı.Yaprak rengi gözlerini bana bakışlarını bazen güzel sözlerini.Benim gibi söyleyemezsen de beni sevdiğinden araya ayrılık girse de bitmeyen tutkudan.Senden ve benden  bahsetmem lazım ama yapamam.Seni kaybedeceğimi bilirim çünkü.Yazarım seni ,kimse sen olduğunu bilmez ben olduğumu bilmez.Elimden sadece bu gelir sevgili.Sadece seni yazmak ,o kadar uzaksın ki çünkü.......

Deniz Kızı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder